Ofte stillede spørgsmål

Hvad har I for betalingsmuligheder?

Hvis du bestiller via vores hjemmeside, har vi op til 12 måneders rentefri delbetaling med Klarna.

Jeg har fået en ødelagt produkt, hvad gør jeg nu?

Du skal reklamere den til os så snart som muligt.
For at reklamere skal du klikke her! og følge vejledningen i formularen.

Hvis det ikke er muligt at sende en reklamation via formularen, skal du maile til klageskema og følge samme anvisninger, som du har fået i formularen. Dvs.; du skal skrive dit ordrenummer, en lille forklaring på, hvad der er sket, samt sende billeder eller eventuelt en video af det ødelagte produkt, så behandler vi din henvendelse så hurtigt som muligt.

Hvad har I for leveringsmetoder?

Ved bestilling af større varer kan produktet komme via DHL-hjemmelevering, hvor du vil blive kontaktet af en transportør for at aftale en passende leveringstid. Ved bestilling af mindre varer sker leveringen til nærmeste postombud, hvor du får en bekræftelse med et forsendelsesnummer, når bestillingen forlader vores lager. Derudover får du en sms, når varen er klar til afhentning på dit postombud.

Kan man købe gavekort hos jer?

Ja, det kan du!
Send en mail til os på kontakt os, så hjælper vi dig.

Har I åbent køb/fortrydelsesret?

Som kunde har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler i butikken eller via vores e-handel. Fortrydelsesfristen begynder fra den dag, du modtager varen.
Hvis du fortryder et køb, betaler du selv for returforsendelsen. Den returnerede vare skal altid returneres i ubeskadiget stand og i original emballage eller en tilsvarende. Alle returneringer skal foretages inden for 14 dage fra den dag, vi godkender returen.
Ved returnering er det vigtigt, at varen er forsvarligt indpakket for at undgå transportskader. Hvis pakningen er beskadiget eller varen bliver snavset ved returneringen, pålægges der et gebyr svarende til rengøring eller reparation af skaderne.
For at returnere en vare, bedes du sende en mail via kontakt os.

Har jeg fri fragt?

Vi tilbyder fri fragt til størstedelen af hele Danmark.

Jeg har fortrudt og vil afbestille min bestilling, hvordan gør jeg?

Afbestillinger sker kun via e-mail. Hvis du vil afbestille/afslutte din bestilling, skal du maile til os på kontakt os og skrive dit ordrenummer samt at du ønsker at afbestille din bestilling.

Jeg har ikke modtaget min faktura, hvad skal jeg gøre?

I første omgang skal du kontakte Klarna og bede dem om vejledning. Yderligere kan du maile til vores mail på https://semattor.dk/kontakt-os for vejledning.

Jeg vil ændre min ordre, hvordan går jeg videre?

Hvis du vil ændre eller udskifte noget i din bestilling, skal du maile til os på kontakt os og skrive dit ordrenummer samt hvad du vil ændre, så vender vi tilbage til dig og hjælper dig med din ændring.

Jeg har returneret/afbestilt noget, jeg allerede har betalt, hvornår får jeg mine penge tilbage?

Hvis du har betalt direkte til os, vil pengene blive refunderet inden for 14 arbejdsdage, efter vi har modtaget dine oplysninger.

Hvis du har bestilt via hjemmesiden og brugt Klarna som betalingsmetode, er det Klarna, der krediterer dit beløb inden for ca. 3-4 arbejdsdage. For yderligere spørgsmål om Klarnas refundering, bedes du kontakte Klarna.