Din tilfredsstillelse er vores prioritet

Har du modtaget en beskadiget eller fejlagtig vare, som du ønsker at reklamere over?
Vi gør alt, hvad vi kan, for at hjælpe dig bedst muligt og så hurtigt som muligt.

 

Din tilfredsstillelse er vores prioritet

Har du modtaget en beskadiget eller fejlagtig vare, som du ønsker at reklamere over?
Vi gør alt, hvad vi kan, for at hjælpe dig bedst muligt og så hurtigt som muligt.

 

Reklamation

Har du en beskadiget eller defekt produkt, som du ønsker at reklamere over? Udfyld nedenstående formular så nøjagtigt som muligt. Jo flere oplysninger, vi har om din reklamation, desto hurtigere kan vi behandle din sag.

Vedhæft billeder af skaden og gem gerne emballagen og produktet, som reklamationen drejer sig om, indtil du hører fra os.

Vi svarer så hurtigt som muligt, normalt inden for 7 arbejdsdage.

Bemærk, at felterne markeret med en stjerne (*) skal udfyldes, før formularen kan sendes!

I tilfælde af problemer med at sende formularen, kontakt os via e-mail til "kundeservice@semattor.dk".

Image size Should be less 10MB.
Image is required